ក្នុងនាមជាម្ចាស់អាជីវកម្មខ្នាតតូច អ្នកប្រហែលជាកំពុងរកមើលការសន្សំពេលវេលា លុយ និងពលកម្មច្រើនតាមដែលអ្នកអាចធ្វើបាន។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការធ្វើស្វ័យប្រវត្តិកម្មអាចជួយអ្នកបានក្នុងការធ្វើការងាររបស់អ្នកដោយខ្លួនឯង ព្រោះពេលវេលារបស់អ្នកគឺមានតម្លៃ។ ការងារខ្លះមិនសូវមានតំលៃ ប៉ុន្តែវាមានប្រសិទ្ធិភាពនៅពេលដែលធ្វើស្វ័យប្រវត្តិ។ ខាងក្រោមនេះជាឧបករណ៍មានប្រយោជន៍ចំនួន
10
ដើម្បីធ្វើឱ្យដំណើរការអាជីវកម្មរបស់អ្នកបានល្អហើយអ្នកអាចផ្តោតលើអ្វីដែលសំខាន់ក្នុង
ការជំរុញអាជីវកម្មរបស់អ្នកឱ្យទទួលបានជោគជ័យ។
1. ChattyPeople
ក្នុងនាមជាក្រុមហ៊ុនកំពុងចាប់ផ្តើមជាច្រើនបានប្រើប្រាស់កម្មវិធីហ្វេសប៊ុកផ្ញើសារ នៅក្នុងដំណើរការទីផ្សារនិងការលក់របស់ពួកគេ ChattyPeople កំពុងសម្លឹងមើលដើម្បីជួយធ្វើសមាហរណកម្មនៅក្នុងកម្មវិធីផ្ញើសារ។ ChattyPeople ដើរតួជាហាងមួយសម្រាប់តម្រូវការផ្ញើសារអេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកទាំងអស់។ Platform របស់ពួកគេអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកដាក់ផលិតផល តាមដានផលិតផលនិងព្រមទាំងបញ្ចូលជាមួយនឹងប្រព័ន្ធទូទាត់ធំ ៗ ទាំងអស់។ ប្រសិនបើអាជីវកម្មខ្នាតតូចរបស់អ្នក កំពុងស្វែងរកការលក់តាមអនឡាញនោះ ChattyPeople ពិតជាឧបករណ៍ដ៏អស្ចារ្យមួយ។
2. Deluxe Payroll
ប្រសិនបើអ្នកមិនមានសេវាបើកប្រាក់បៀវត្សស្វ័យប្រវត្តិនៅឡើយទេ នោះអ្នកអាចចាប់ផ្តើមឥឡូវនេះបានជាមួយ Deluxe។ មិនតែប៉ុណ្ណោះក្រុមហ៊ុន Deluxe ដោះស្រាយភាពតានតឹងក្នុងបញ្ហាប្រាក់ឈ្នួល ហើយពួកគេថែមទាំងមានបទបញ្ជាដើម្បីរក្សាគាំទ្របុគ្គលិកផងដែរ។ លើសពីនេះទៀតបើអ្នកប្រើ Platform នេះវាអាចបន្ថែមសុវត្ថិភាពសន្តិសុខបន្ថែមទៅលើសេវាប្រាក់ខែរបស់អ្នក ដែលធ្វើឱ្យអ្នកមានភាពកក់ក្តៅ។
3. MailChimp
MailChimp ធ្លាប់ជាអ្នកលេចធ្លោនៅក្នុងទីផ្សារស្វ័យប្រវត្តិហើយមានលក្ខណៈត្រឹមត្រូវ។ Platform របស់ពួកគេមិនត្រឹមតែធ្វើឱ្យទីផ្សារអ៊ីម៉ែលកាន់តែងាយស្រួលនោះទេប៉ុន្តែឥឡូវនេះពួកគេក៏បានពង្រីកផងដែរដើម្បីអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកភ្ជាប់ទៅកាន់ប្រព័ន្ធស្វ័យប្រវត្តិផ្សព្វផ្សាយសង្គមផងដែរ។ វាគឺជាអ្នកសង្គ្រោះសម្រាប់អាជីវកម្មខ្នាតតូច ដើម្បីជួយធ្វើឱ្យការខិតខំប្រឹងប្រែងផ្នែកទីផ្សាររបស់ពួកគេកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព។
4. Buffer
ប្រសិនបើ
Mailchimp
ជួយដំណើរការស្វ័យប្រវត្តិនៃការខិតខំប្រឹងប្រែងធ្វើទីផ្សារដោយស្វ័យប្រវត្តិរបស់អ្នក, Buffer ជា Platform គាំទ្រនិងជួយសំរួលដ៏អស្ចារ្យ។ កម្មវិធី Buffer អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកកំណត់កាលវិភាគចែកចាយលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់អ្នកក្នុងពេលវេលាដែលមាន ប្រសិទ្ធិភាពបំផុត អ្នកបង្កើតវាទុកហើយឱ្យវាធ្វើការងារដោយខ្លួនឯង។ លើសពីនេះទៀតវាផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវឱកាសដើម្បីរៀបចំប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមប្រចាំសប្តាហ៍ / ប្រចាំខែរបស់អ្នក។
5. Leadcrunch
Leadcrunch តាមរយៈការប្រើប្រាស់កម្មវិធីរបស់ AI ពួកគេអាចបំឡែងគុណភាពនាំមុខដែលអាចព្យាករណ៍បានត្រឹមត្រូវថាអ្នកណាដែលជោគជ័យបំផុតក្នុងការធ្វើអាជីវកម្ម។ វាមិនត្រឹមតែចំនេញពេលវេលាដ៏ច្រើនប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែវានឹងផ្លាស់ប្តូរទាំងស្រុងនូវរបៀបដែលយើងគិតអំពីការលក់នាពេលអនាគត។
6. Slack
មនុស្សភាគច្រើនដឹងអំពី Slack សម្រាប់ភាពងាយស្រួលនៃការប្រើប្រាស់របស់វានៅក្នុងការទំនាក់ទំនងសម្រាប់ក្រុម សមត្ថភាពរបស់វាដំណើរការទូលំទូលាយនៅក្នុងដំណើរការស្វ័យប្រវត្តិដូចជាការទំនាក់ទំនងពេលបញ្ចប់ការ Deploy ទៅកាន់ក្រុមអភិវឌ្ឍន៍ Software។
ដកស្រង់ពី Entrepreneur អត្ថបទ សេដ្ឋា
7. Hootsuite
Hootsuite មើលឃើញពីការឈឺចាប់ក្នុងការឆ្លងកាត់គណនីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមផ្សេងៗគ្នារបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ដោយ Hootsuite ប្រមូលផ្តុំពួកវាទាំងអស់នៅកន្លែងតែមួយ។ លើសពីនេះទៀតវាអនុញ្ញាតឱ្យអ្នក កំណត់ភារកិច្ចការងារផ្សេងៗគ្នាទៅកាន់ក្រុមក៏ដូចជាការវាយតម្លៃលើអត្រាជោគជ័យនៃការ Post របស់អ្នក។8. Quickbooks
នៅពេលនិយាយពីការចំណាយ QuickBook គឺជាអ្វីដែលអ្នកគិតដល់។ វាមិនត្រឹមតែអាចអនុវត្តការងារ ដូចជាការតាមដាន ការរាយការណ៍ពីការចំណាយនិងការបង់ពន្ធដោយស្វ័យប្រវត្តិទេ លើសពីនេះទៅទៀតវាបង្ហាញនៅក្នុងកន្លែងតែមួយទៀតផង។9. Quip
Quip គឺជាឧបករណ៍ដ៏អស្ចារ្យមួយក្នុងការជួយក្រុមការងារក្នុងការស្វ័យប្រវត្តិកម្មកិច្ចការការងារ។នេះជួយធ្វើឱ្យការងារអ្នកកាន់តែមានផលិតភាព និងមានប្រសិទ្ធភាពជួយសន្សំប្រាក់ក្រុមរបស់អ្នកបានយ៉ាងច្រើន។10. Doodle
កាលវិភាគការណាត់ជួបអាចជាការឈឺក្បាលក្នុងការស្វែងរកកាលបរិច្ឆេទ មិនតែប៉ុណ្ណោះនោះទេប៉ុន្តែខកខានការណាត់ជួបដែលបណ្តាលមកពីកំហុសអាចខាតពេលវេលាដ៏ធំមួយ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ នោះគឺជាអ្វីដែល Doodle កំពុងតែព្យាយាមដោះស្រាយ។ ផលិតផលនេះគឺមានភាពសាមញ្ញណាស់ គ្រាន់តែបញ្ជាក់ពេលវេលានៃការណាត់ជួប ហើយនរណាដែលអ្នកណាត់ជួប, វានឹងភ្ជាប់មករួចស្រាច់ទៅក្នុងប្រតិទិនរបស់អ្នក។ដកស្រង់ពី Entrepreneur អត្ថបទ សេដ្ឋា
Comments
Post a Comment