Skip to main content

ហេតុអ្វី​បាន​ជា​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​គឺជា​អាទិភាព​ខ្លាំង​បំផុត​សំរាប់​អ្នក​ជំនួញ​គ្រប់រូប​

មាន​មនុស្ស​ជា​ច្រើន​គិតថា​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ជា​រឿង​ដែល​មិន​បាន​ការ​។​ តាម​ពិត​វា​មាន​សារៈ​ប្រយោជន៍​​ ខ្លាំង​ណាស់​ ជា​ពិសេស​ចំពោះ​អ្នក​ដែល​ចូលចិត្ត​សំងំ​ខ្លួន​ធ្វើការ​នៅ​ក្នុង​ Office គ្រប់​ពេល​វេលា​។​

ខាង​ក្រោម​នេះ​គឺជា​មូលហេតុ​ល្អៗ​ដែល​អ្នក​គួរតែ​ចេញ​ក្រៅ​ Office ដើម្បី​សុខភាព​ និង​ជំនួញ​របស់​អ្នក​

 ១. ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ធ្វើអោយ​មាន​សុខភាព​ល្អ​

Stress (ភាព​តានតឹង​) អាច​ធ្វើអោយ​អ្នក​កើត​ ជំងឺ​ធ្លាក់​ទឹក​ចិត្​ត និង​មាន​បញ្ហា​បេះដូង​ដោយ​មិន​ដឹង​ខ្លួន​។ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ ទោះ​ជា​សំរាប់​ជំនួញ​  ឫក៏​សំរាប់​លំហែ​អារម្មណ៍​ អាច​ជួយ​អ្នក​កាត់បន្ថយ​ភាព​តានតឹង​បាន​។ ពី​ព្រោះ​វា​បាន​អោយ​អ្នក​ចាកចេញ​ពី​ Office និង​ផ្តល់​អោយ​អ្នក​នូវ​បរិស្ថាន​ធូរ​ស្រាល​ ដើម្បី​សតិ​ និង​ស្មារតី​របស់​អ្នក​អោយ​ភ្លឺ​ស្វាង​។​

២. ការធ្វើដំណើរគឺជាការបំផុសគំនិត

ការ​បំផុស​គំនិត​ (Inspiration) ជារើយៗ​ត្រូវ​ការ​ឥទ្ធិពល​យ៉ាង​ខ្លាំងក្លា​ ដែល​ជា​អ្វី​កើតឡើង​នៅពេល​ដែល​អ្នក​មិន​ផ្តោត​លើ​ការងារ​ខ្លាំង​។ នៅពេល​ដែល​អ្នក​ចាកចេញ​ពី កន្លែង​ការងារ​ហើយ​ ធ្វើ​ដំណើរ​កំសាន្ត​ អ្នក​ជួប​នឹង​បរិយាកាស​ថ្មី​ដែល​ផ្តល់​អោយ ​អ្នក​ស្រមៃ​ឃើញ​អ្វី​ដែល​ស្រស់​ប្លែក​ជុំវិញ​ខ្លួន​អ្នក​។​​ មនុស្ស​ដែល​អ្នក​ជួប ​ ព្រឹត្តិការណ៍​ដែល​អ្នក​ចូលរួម​ អាច​ជួយ​បំផុស​គំនិត​ដល់​អ្នក​អោយ​ឃើញ​ពី​ជ្រុង​មួយ​ទៀត​នៃ​ពិភពលោក​។​

៣. ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​បង្រៀន​អ្នក​ពី​ជំនាញ​ទំនាក់ទំនង​

វា​មិនមែន​សំដៅ​លើ​អ្វី​ដែល​អ្នក​និយាយ​នោះ​ទេ​ ប៉ុន្តែ​វា​សំដៅ​លើ​តើ​អ្នក​និយាយ​ដូចម្តេច​។​ ពាក្យ​ចាស់​ពោល​ថា​ សំលេង​ កាយវិការ​ ទឹកមុខ​​ និង​ វិធី​ក្នុង​ការ​និយាយ​ស្តី ​គឺជា​អ្វី​ដែល​ផ្តល់​ទៅ​អោយ​មនុស្ស​ដ៏ទៃ​យល់​ពី​អ្នក​។​

ទាំងអស់​នេះ​ វា​កាន់តែ​ពិសេស​នៅពេល​អ្នក​ទៅ​បរទេស​  ដែល​អ្នក​រៀន​ពី​ក្បួនច្បាប់​ក្នុងការ​និយាយ​ ព្រម​ទាំង​វប្បធ៍ម​ខុសគ្នា​។ ​ ពេល​ដែល​ជួប​ឧបសគ្គ​ទាំងអស់​នោះ ​ អ្នក​នឹង​រកឃើញ​នូវ​វិធី​ដ៏​ជ្លៀស​វៃ​ក្នុង​ការ​ដោះ​ស្រាយ​វា​។​  ដូច្នេះ​ក្នុង​នាម​ជា​អ្នក​ជំនួញ​ រៀន​ពី​សិល្បវិធី​ក្នុងការ​ទំនាក់​ទំនង​ អាច​ជួយ​អ្នក​ក្នុង​ការ​ទាក់ទង​ជាមួយ​បុគ្គលិក​ (ពិសេស​គឺ​បុគ្គលិក​ជនជាតិ​បរទេស​) អ្នក​វិនិយោគ​ និង ​អតិថិជន​។​

៤. ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ជាមួយ​អ្នក​ដ៏ទៃ​អាច​អោយ​អ្នក​ផ្លាស់​ប្តូរ​បទ​ពិសោធន៍​ល្អៗ​

អ្នក​ខ្លះ​ចូលចិត្ត​ធ្វើអ្វី​ជា​ឯកជន​ ប៉ុន្តែ​ការធ្វើ​ដំណើរ​ជា​ក្រុម​ គឺជា​វិធី​មួយ​ដើម្បី​អោយ​អ្នក​ប្រាកដ​ថា​បាន​ទទួល​បទពិសោធន៍​ល្អៗ​ ជាង​ការ​ដែល​ធ្វើ​ម្នាក់ឯង​។​ នៅពេល​អ្នក​ធ្វើអ្វីៗ​ជាក្រុម​ អ្នក​អាច​ឃើញ​ និង​លឺ​អ្វី​ដែល​អ្នក​មិន​ឃើញ​ ហើយ​នៅពេល​ដែល​អ្នក​ធ្វើ​ការ​ទាក់ទង​ជាមួយ​ពួកគេ ​អ្នក​នឹង​ទទួល​បាន​អ្វី​ដែល​ថ្មី ​ជាង​អ្នក​ធ្វើ​ខ្លួន​ឯង​តែ​ម្នាក់​។​

ការ​ធ្វើការ​ជា​ក្រុម​ក៏​មាន​ន័យ​ថា​  ពេល​ខ្លះ​អ្នក​ត្រូវ​ពឹងផ្អែក​លើ​កំលាំង​អ្នក​នៅ​ក្នុង​ក្រុម​ និង​ ពេល​ខ្លះ​អ្នក​ត្រូវ​បោះបង់​ចោល​អ្វី​ដែល​ជា​ចំនង់​របស់​អ្នក​ដើម្បី​ក្រុម​។​ វា​នឹង​ជួយ​អោយ​អ្នក​ផ្សា​ភ្ជាប់​ជាមួយ​ក្រុម​ ឫ​ក៏​ក្រុម​គ្រួសារ​ ដើម្បី​អនាគត​ដ៏​ប្រសើរ​។​

៥. ការធ្វើដំណើរអាចជួយអ្នកបង្កើតបណ្តាញដ៏ប្រសើរ

ការ​បង្កើត​មិត្តភក្តិ​ និង​ដៃ​គូរ​ជំនួញ​ថ្មី​ នៅ​កន្លែង​ថ្មី​ អាច​មាន​អត្ថន័យ​ណាស់​។​ វា​អាច​មាន​ន័យ​ថា​អ្នក​មិន​ចាំបាច់​ កក់​សណ្ឋាគារ​ទៀត​ទេ​ ប្រសិន​បើ​អ្នក​ទៅ​ទីនោះ​ម្តង​ទៀត​។​

អ្នក​ក៏​អាច​ពង្រីក​មុខ​ជំនួញ​របស់​អ្នក​ តាម​របៀប​នេះ​បាន​ដែរ​។​ បណ្តាញ​របស់​អ្នក​ក៏​អាច​ជួយ​អ្នក​ ក្នុង​ការ​ស្រាវ​ជ្រាវ​ពី​ចំណេះ​ដឹង​មួយ​ចំនួន​ដែល​អ្នក​ចង់​ដឹង​។​

ដក​ស្រង់​ពី​ Entrepreneur​

Comments

Popular posts from this blog

សេវាកម្ម​កន្លែង​ផ្ទុក (Storage) ​លើ​ Cloud ល្អ​បំផុត​ទាំង​ 10​ នៅ​ឆ្នាំ​ 2017

យោង​តាម​ការ​ប្រកាស​របស់​  IBM កាល​ពី​ពេល​ថ្មីៗ​នេះ ​ក្រុមហ៊ុន​និង​ប្រជាជន​ នឹង​បន្ត​និន្នាការ​កាត់​បន្ថយ​តម្រូវ​ការ​របស់​ពួក​គេ​ដែល​ពឹង​ផ្អែក​លើ​ Hardware និង​ហេដ្ឋា​រចនាសម្ព័ន្ធ​ដែល​មាន​តម្លៃ​ខ្ពស់​ មក​ប្រើ​ប្រាស់​ឯកសារ​និង​កម្មវិធី​នៅ​ក្នុង​ Cloud វិញ​។​ ដោយ​សារ​អ្នក​ផ្តល់​សេវា​  Cloud Storage ជា​ច្រើន​ អ្នក​ត្រូវ​តែ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ក្នុង​ការ​ជ្រើស​រើស​ក្រុមហ៊ុន​ផ្តល់​សេវាកម្ម​ដែល​ផ្តល់​ជូន​នូវ​អត្ថប្រយោជន៍​ក្នុង​ការ​រក្សា​ទុក​ និង​ការ​ចំណាយ​ទាប​ហើយ​អាច​រក្សា​ទិន្នន័យ​របស់​អ្នក​ឱ្យ​មាន​សុវត្ថិភាព​បាន​ល្អ​។​ បញ្ជី​នេះ​បង្ហាញ​ពី​ជម្រើស​ល្អ​ទាំង​ 10​ របស់អ្នក​សម្រាប់​ការ​ផ្ទុក​លើ​ Cloud Storage៖ ១. Dropbox Dropbox ផ្តល់​នូវ​ទំហំ​ផ្ទុក​ 2GB ដែល​អាច​ផ្ទុក​បាន​ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ​ហើយ​វា​អាច​បង្កើន​រហូត​ដល់​ទៅ​ 16GB ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ​ដោយ​ភ្ជាប់​ Dropbox របស់​អ្នក​ទៅ​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​សង្គម​និង​ណែនាំ​ទៅ​កាន់​មិត្ត​ភក្តិ​អ្នក​ដើម្បី​ចូល​រួម​សេវាកម្ម​ដែរ​។​ ការ​ទិញ​បង់​ជា​ប្រចាំ ​ Dropbox Business អនុញ្ញាត​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើ​ សហការ​គ្នា​បាន​លើ​ការងារ​ក៏​ដូច​ជា​ផ្តល់​នូវ​ទំហំ​គ្មា

ប្រើតិចនិចនេះស្វែងរកទីតាំងលើ Google Maps លឿនរហ័សនិងស្រួលធ្វើដំណើរទៅណាម្ដងៗ

  នៅពេលមនុស្សម្នាធ្វើដំណើរពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃកាន់តែច្រើនកន្លែងនោះការប្រើ Google maps បានក្លាយជា ជំនួយការដ៏ពិសេសរបស់អ្នក ហើយបើអ្នកប្រើមុខងារខាងក្រោមនេះ វាកាន់តែពិសេសលើសមួយកម្រិតទៀតព្រោះវានឹងអាចជួយរកទីតាំងឲ្យអ្នកកាន់តែលឿន ឃើញមុនដោយមិនពិបាកចុចស្វែងរកនោះទេ។   មុខងារពិសេសនោះគឺ Google maps ផ្ដល់ជម្រើស Save ទីតាំងលើកម្មវិធីផែនទីរបស់ខ្លួនដោយមានជម្រើស Starred places, favorites និង Want to go។ អ្នកអាចប្រើមុខងារទាំងនេះដើម្បីដៅទីតាំងណាមួយដែលធ្លាប់បានទៅ ឬចង់ទៅ និងកន្លែងដែលខ្លួនឯងចូលចិត្តដើម្បីឱ្យឃើញកាន់តែលឿនពេលបើក maps រាល់ពេលចង់ប្រើប្រាស់ទៅណាម្ដងៗ។ របៀបដៅទីតាំង ដើម្បីឱ្យការស្វែងរកកាន់តែលឿន បើកកម្មវិធី Google maps > រួចជ្រើសរើសទីកន្លែងណាមួយ > ជ្រើសរើសជម្រើស Save ណាមួយរួចចុច Done ជាការស្រេច (អ្នកអាច Save បានបីជម្រើស ដូចជាសញ្ញាផ្កាយ រូបបេះដូង និងរូបទង់ជាតិជាដើម)   គ្រប់ទីតាំងដែលអ្នកបានដៅលើផែនទីនឹងលោតចូលទៅកន្លែង Saved ឬអ្នកនឹងឃើញសញ្ញាដែលអ្នកបានជ្រើសរើស នៅក្នុងផែនទីផ្ទាល់តែម្ដង៕    

ភាព​ខុស​គ្នា​រវាងអ្នក​​ជោគជ័យ​និង​អ្នក​​បរាជ័យ​

១. អ្នក​​ជោគ​ជ័យ​ទទួល​យក​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ ចំណែក​អ្នក​ បរាជ័យ​ ភ័យ​ខ្លាច​ពី​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ ២. អ្នក​​ជោគជ័យ​តែង​តែ​ប្រាថ្នា​អោយ​អ្នក​ដទៃ​ទទួល​បាន​ជោគ​ជ័យ​ដូច​ជា​ខ្លួន​គាត់​ផ្ទាល់​ ចំណែក​ឯ​អ្នក​​បរាជ័យ​ចង់​អោយ​អ្នក​ដទៃ​បរាជ័យ​ ៣. អ្នក​ជោគជ័យ​ទទួល​​ខុស​ត្រូវ​ចំពោះ​ការ​បរាជ័យ​របស់​គាត់​ផ្ទាល់​ ប៉ុន្តែ​អ្នក​បរាជ័យ​តែង​តែ​ដាក់​ការ​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​នេះ​ដល់​អ្នក​ដទៃ​   ៤. អ្នក​ ជោគ​ជ័យ​តែង​តែ​ស្វែង​រក​គំនិត​ល្អ​ៗ​​សម្រាប់​ខ្លួន​ឯង​ តែ​អ្នក​បរាជ័យ​រក​គំនិត​អវិជ្ជមាន​ដើម្បី​រិះ​គន់​   ៥. អ្នក​ជោគជ័យ​មាន​ផែន​ការ​ជីវិត​របស់​ពួក​គេ​នៅ​ពេល​ខាង​មុខ​ ចំណែក​អ្នក​បរាជ័យ​មិន​មាន​អ្វី​មួយ​ទេ​ ៦. អ្នក​ជោគជ័យ​គឺ​តែង​តែ​មាន​សុទិដ្ឋិនិយម ​ចំនែក​អ្នក​បរាជ័យ​គឺ​តែង​តែ​ទុទិដ្ឋិនិយម​ចំពោះ​ខ្លួនឯង​ក៏​ដូច​ជា​អ្នក​ដទៃ​ដែ​រ​ ៧. អ្នក​ជោគជ័យ​រៀន​អ្វី​ដែល​ថ្មី​ដោយ​មិន​ឈប់​ ខណៈ​អ្នក​បរាជ័យ​នៅ​តែ​បន្ត​បោះបង់​ចោល​   ៨. អ្នក​ជោគជ័យ​តែង​តែ​អភ័យ​ទោស​ដល់​អ្នក​ដទៃ​ចំពោះ​កំហុស​របស់​ពួក​គេ​ ខណៈ​អ្នក​បរាជ័យ​មិន​ដែល​អត់​ទោស​ហើយ​រក​ពេល​សង​សឹក​ ៩. អ្នក​ជោគជ័យ​គឺ​ដឹង​គុណ​និង​អរគុណ​ចំពោះ​អ្វី​ដែល​ពួកគេ​មាន​នា​ពេល​បច្ចុប្