លោក Chris Cox
ប្រធានផ្នែកផលិតកម្ម Facebook បានប្រាប់អំពីក្រុមហ៊ុនរបស់លោកថា យើងកំពុងទទួលបានទំហំមួយដែលវាពិតជាមានតម្លៃពិតប្រាកដក្នុងការមើលអ្វីដែលយើងអាចធ្វើបានដើម្បីឱ្យប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមក្លាយជាកម្លាំងវិជ្ជមានបំផុតសម្រាប់ការធ្វើការងារល្អ។ ដប់បីឆ្នាំបន្ទាប់ពីការចាប់ផ្តើមនិងតិចជាងប្រាំឆ្នាំបន្ទាប់ពីមាន អ្នកប្រើប្រាស់
1 ពាន់លាន, ហ្វេសប៊ុកឥឡូវនេះមានអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំខែចំនួន 2
ពាន់លាននាក់ហើយ។
ចំនួនពីរពាន់លានធ្វើឱ្យហ្វេសប៊ុកក្លាយជាកម្មវិធីសង្គមធំជាងគេដែលមានចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ចូលច្រើនជាងគេ ក្នុងចំណោមកម្មវិធីផ្សេងទៀតដូចជា
YouTube 1,5 ពាន់លាន WeChat 889 លាននាក់ Twitter 328 លាននាក់និង Snapchat
មានចំនួន 255 លាននាក់។
ក្រៅពី YouTube
មានតែកម្មវិធីផ្សេងទៀតរបស់ Facebook តែប៉ុណ្ណោះដែលមានចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ជាង 1
ពាន់លាននាក់ រាប់បញ្ចូលទាំងកម្មវិធី WhatsApp និង Facebook Messenger
ដែលមានចំនួន 1,2 ពាន់លានដុល្លារ។ Instagram ឆាប់ៗនេះនឹងអាចចូលក្នុងចំណោមនោះដែរហើយ ដែលបច្ចប្បន្នវាមានចំនួនជាង 700 លាននាក់។
ការរីកចម្រើនរបស់ហ្វេសប៊ុកនៅទសវត្សរ៍ចុងក្រោយនេះត្រូវបានជំរុញដោយប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍន៍។ ក្រុមហ៊ុនបានបង្កើនប្រសិទ្ធភាពឥតឈប់ឈរនូវកម្មវិធីរបស់ខ្លួនសម្រាប់ស្មាតហ្វូន Android ដែលមានតំលៃថោកនិងការតភ្ជាប់បណ្តាញអ៊ីនធឺណែតដែលខ្សោយ។ មានអ្នកប្រើប្រាស់ចំនួន 746 លាននាក់នៅក្នុងតំបន់អាស៊ីនិងតំបន់សេសសល់នៅលើពិភពលោកមានចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់សរុប 1 ពាន់លាននាក់។ ទន្ទឹមនឹងនេះដែរវាមានត្រឹមតែ 41 លាននាក់ប៉ុណ្ណោះនៅសហរដ្ឋអាមេរិកនិងកាណាដា។
ដកស្រង់ពី Techcrunch អត្ថបទ សេដ្ឋា
Comments
Post a Comment