Skip to main content

Facebook Instant Articles: តើ​វា​ជា​អ្វី​? តើ​វា​ដំណើរការ​យ៉ាង​ដូចម្តេច​? - ចំនុច​ទាំង​ ៥​ដែល​អ្នក​គួរតែ​ដឹង​

ក្រុមហ៊ុន ​Facebook បាន​ប្រកាស​ពី​ Feature Instant Articles ដល់​ Publisher ទាំងអស់​នៅ​ទូទាំង​ពិភពលោក​នៅ​ខែ​កុម្ភៈ ​ឆ្នាំ​ ២០១៦ ហើយ​វា​ត្រូវ​បាន​ប្រកាស​ជា​ផ្លូវ​ការ​នៅ​ថ្ងៃ​ទី​ ១២ ​ខែ​មេសា​ ក្នុង​ Facebook's F8 conference។​ មុន​ពេល​ដែល​ដាក់​អោយ​ Launch ជា​ផ្លូវ​ការ​។​ វា​ត្រូវ​បាន​ដាក់​សាក​ល្បង​អោយ​ Publisher ​ជាង​ ១,០០០នាក់​ប្រើ​ប្រាស់​ដើម្បី​ធ្វើ​តេស្ត​ជា​មុន​សិន​។​
  • តើ​យើង​ចាប់​ផ្តើម​ជាមួយ​វា​យ៉ាង​ដូចម្តេច​?
  • តើ​វា​ដំណើរ​ការ​យ៉ាង​ដូចម្តេច​?
  • តើ​ពួក​គេ​ទទួល​បាន​ការ​ចូលរួម​ប៉ុន្មាន​?
 ក្នុង​អត្ថបទ​នេះ​យើង​នឹង​ណែនាំ​អ្នក​ទាំងអស់​គ្នា​អោយ​ស្គាល់​ពី​វា​៖​

១.  តើ​ Instant Articles ជា​អ្វី​?

Instant Articles ធ្វើ​ឡើង​ដើម្បី​ដោះ​ស្រាយ​នូវ​បញ្ហា​មួយ​គឺ ​ការ​បើក​អត្ថបទ​យឺត​នៅ​លើ​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​។​ Platform សំរាប់​បោះពុម្ព​អត្ថបទ​របស់​ Facebook នេះ​ជួយ​អោយ​សាច់​រឿង​របស់​អ្នក​រស់​រវើក​ក្នុង​ទូរស័ព្ទ​ដៃ​ បូករួម​ទាំង​ការ​បើក​វីដេអូ​ ហើយ​នឹង ​tap-to-zoom លើ​រូបភាព​។​
Platform នេះ​ត្រូវ​បាន​ដាក់​តេស្ត​ជាមួយ​នឹង​ដៃគូ​ដែល​ជ្រើសរើស​ដោយ​ Facebook តាំង​ពី​ខែ​ ឧសភា​ ឆ្នាំ​ ២០១៥​ ហើយ​លទ្ធផល​ទទួល​បាន​យ៉ាង​ប្រសើរ​៖​
  • Instant Articles ទទួល​បាន​ការ​ចុច​ជាង​ ២០%លើស​អត្ថបទ​ធម្មតា​
  • នៅ​ពេល​នរណា​ម្នាក់​ចុច​លើ​ Instant Article អ្នក​ដែល​មិន​បោះ​បង់​ចោល​ការ​មើល​អត្ថបទ​មាន​ជាង​ ៧០%​
  • ពួក​វា​ត្រូវ​បាន ​Shared ជាង​ ៣០%លើ​អត្ថបទ​ធម្មតា​
  • មនុស្ស​ដែល​មាន​ Connection យឺត​មើល​អត្ថបទ​ Instant Articles ជាង​២០% ទៅ​ ៤០% ជាង​អត្ថបទ​ធម្មតា​

២. តើ​យើង​បង្កើត​ Instant Articles យ៉ាង​ដូចម្តេច​?

ជំហាន​ទី​១​ ៖ Sign Up

អ្វី​ដែល​អ្នក​ត្រូវ​ធ្វើ​មុន​គេ​ គឺ​ត្រូវ​ចូលរួម​តាម​រយៈ​ការ​ Sign Up ក្នុង​កម្មវិធី​នេះ​សិន​ (http://instantarticles.fb.com/) ត្រូវ​ចាំ​អ្នក​ថា​អ្នក​អាច​បោះ​ពុម្ព​អត្ថបទ​ លុះ​ត្រា​តែ​អ្នក​មាន​សិទ្ធ​ជា​ Admin និង​ Editor របស់​ Page​

ជំហាន​ទី​២ ៖ ជ្រើស​រើស​ Facebook Page របស់​អ្នក​

បន្ទាប់​ពី​ Sign Up អ្នក​ត្រូវ​ជ្រើស​រើស​ Page ដែល​អ្នក​ចង់​ភ្ជាប់​ទៅ​ជាមួយ​ Instant Article​

ជំហាន​ទី​​ ៣ ៖ Claim URL របស់​អ្នក​

 បន្ទាប់​ពី​ជ្រើសរើស​ Page អ្នក​ត្រូវ​ផ្តល់​ URL ដែល​អ្នក​ចង់​ប្រើ​ដើម្បី​សរសេរ​អត្ថបទ​របស់​អ្នក​។​ URL មួយ​នេះ​ប្រើ​សំរាប់​ជា​ URL ក្នុង​ Posts របស់​អ្នក​ទាំងអស់​ (ឧទាហរណ៍​៖​ blog.bufferapp.com)​

ដើម្បី​ Claim URL អោយ​បាន​អ្នក​ត្រូវ​បន្ថែម​ meta tag របស់​ Page ដែល​អ្នក​ជ្រើស​រើស​ទៅ​ក្នុង​ HTML <head> tag ហើយ​ដាក់​ URL នៅ​ក្នុង​នេះ​ដូច​រូបភាព​ខាង​ក្រោម​៖​

ជំហាន​ទី​ ៤ ៖ បង្កើត​អត្ថបទ​

 ក្រុមហ៊ុន ​Facebook បាន​រក​ឃើញ​ថា​ អ្នក​សរសេរ​អត្ថបទ​ចង់​ Publish អត្ថបទ​របស់​ពួក​គេ​ ដោយ​ប្រើ​ប្រាស់​ Tool តែ​មួយ​ទៅ​លើ​ Web ឫ​ក៏​ App របស់​ទូរស័ព្ទ ​និង​កន្លែង​ផ្សេង​ទៀត​។​

អ្នក​អាច​ Sync អត្ថបទ​ក្នុង​ Blog របស់​អ្នក​ជាមួយ​នឹង​ Instant Article តាម​រយៈ​ Publishing tools របស់​ Facebook, RSS feed ឫ​ក៏​ប្រើប្រាស់​ API។

ជំហាន​ទី​ ៥​៖ Customize Styling

 Facebook ផ្តល់​អោយ​អ្នក​និពន្ធ​ជ្រើស​រើស​ Style ទៅ​តាម​តំរូវ​ការ​ ឫ​ក៏​ Customized បាន​នៅ​ក្នុង​ពេល​ Setup។ អ្នក​អាច​ដាក់​ផ្លាក​សញ្ញា​ហើយ​ជ្រើសរើស​ Font សំរាប់​ប្រើ​គ្រប់​អត្ថបទ​របស់​អ្នក​។​

ជំហាន​ទី​ ៦​៖​ ដាក់​ទៅ​ Facebook ដើម្បី​ Review

បន្ទាប់​ពី​បញ្ចប់​ជំហាន​ខាង​លើ​ អ្នក​ត្រូវ​ Submit អត្ថបទ​របស់​អ្នក​ទៅ​​ Facebook ដើម្បី​ Review អោយ​ប្រាកដ​ថា​អត្ថបទ​ដែល​អ្នក​បាន​រៀបចំ​ គឺ​​ត្រូវ​ទៅ​តាម​ក្បួន​។​

៣. របស់​ទាំង​ ៥​ ដែល​អ្នក​ត្រូវ​ដឹង​ពី​ Instant Articles

  • អ្នក​អាច​ Monetize Instant Articles បាន​
  • ការ​បង្កើត​ Instant Article មិន​មាន​ន័យ​ថា​បង្កើត​ Post ក្នុង​ Page របស់​អ្នក​ឡើយ​
  • ល្បឿន​ក្នុង​ការ​បង្ហាញ​ Instant Article អាច​បង្កើន​ចំនួន​អ្នក​អាន​
  • អ្នក​គឺជា​អ្នក​គ្រប់គ្រង​ ថា​តើ​ Post ណា​ដែល​អ្នក​ចង់​បោះពុម្ព​
  • អ្នក​អាច​បង្កើត ​Email Sign Up ក្នុង​អត្ថបទ​សំរាប់​អ្នក​អាន​របស់​អ្នក​
 ដក​ស្រង់​ពី ​Blog - BufferApp.COM

Comments

Popular posts from this blog

សេវាកម្ម​កន្លែង​ផ្ទុក (Storage) ​លើ​ Cloud ល្អ​បំផុត​ទាំង​ 10​ នៅ​ឆ្នាំ​ 2017

យោង​តាម​ការ​ប្រកាស​របស់​  IBM កាល​ពី​ពេល​ថ្មីៗ​នេះ ​ក្រុមហ៊ុន​និង​ប្រជាជន​ នឹង​បន្ត​និន្នាការ​កាត់​បន្ថយ​តម្រូវ​ការ​របស់​ពួក​គេ​ដែល​ពឹង​ផ្អែក​លើ​ Hardware និង​ហេដ្ឋា​រចនាសម្ព័ន្ធ​ដែល​មាន​តម្លៃ​ខ្ពស់​ មក​ប្រើ​ប្រាស់​ឯកសារ​និង​កម្មវិធី​នៅ​ក្នុង​ Cloud វិញ​។​ ដោយ​សារ​អ្នក​ផ្តល់​សេវា​  Cloud Storage ជា​ច្រើន​ អ្នក​ត្រូវ​តែ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ក្នុង​ការ​ជ្រើស​រើស​ក្រុមហ៊ុន​ផ្តល់​សេវាកម្ម​ដែល​ផ្តល់​ជូន​នូវ​អត្ថប្រយោជន៍​ក្នុង​ការ​រក្សា​ទុក​ និង​ការ​ចំណាយ​ទាប​ហើយ​អាច​រក្សា​ទិន្នន័យ​របស់​អ្នក​ឱ្យ​មាន​សុវត្ថិភាព​បាន​ល្អ​។​ បញ្ជី​នេះ​បង្ហាញ​ពី​ជម្រើស​ល្អ​ទាំង​ 10​ របស់អ្នក​សម្រាប់​ការ​ផ្ទុក​លើ​ Cloud Storage៖ ១. Dropbox Dropbox ផ្តល់​នូវ​ទំហំ​ផ្ទុក​ 2GB ដែល​អាច​ផ្ទុក​បាន​ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ​ហើយ​វា​អាច​បង្កើន​រហូត​ដល់​ទៅ​ 16GB ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ​ដោយ​ភ្ជាប់​ Dropbox របស់​អ្នក​ទៅ​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​សង្គម​និង​ណែនាំ​ទៅ​កាន់​មិត្ត​ភក្តិ​អ្នក​ដើម្បី​ចូល​រួម​សេវាកម្ម​ដែរ​។​ ការ​ទិញ​បង់​ជា​ប្រចាំ ​ Dropbox Business អនុញ្ញាត​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើ​ សហការ​គ្នា​បាន​លើ​ការងារ​ក៏​ដូច​ជា​ផ្តល់​នូវ​ទំហំ​គ្មា

ប្រើតិចនិចនេះស្វែងរកទីតាំងលើ Google Maps លឿនរហ័សនិងស្រួលធ្វើដំណើរទៅណាម្ដងៗ

  នៅពេលមនុស្សម្នាធ្វើដំណើរពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃកាន់តែច្រើនកន្លែងនោះការប្រើ Google maps បានក្លាយជា ជំនួយការដ៏ពិសេសរបស់អ្នក ហើយបើអ្នកប្រើមុខងារខាងក្រោមនេះ វាកាន់តែពិសេសលើសមួយកម្រិតទៀតព្រោះវានឹងអាចជួយរកទីតាំងឲ្យអ្នកកាន់តែលឿន ឃើញមុនដោយមិនពិបាកចុចស្វែងរកនោះទេ។   មុខងារពិសេសនោះគឺ Google maps ផ្ដល់ជម្រើស Save ទីតាំងលើកម្មវិធីផែនទីរបស់ខ្លួនដោយមានជម្រើស Starred places, favorites និង Want to go។ អ្នកអាចប្រើមុខងារទាំងនេះដើម្បីដៅទីតាំងណាមួយដែលធ្លាប់បានទៅ ឬចង់ទៅ និងកន្លែងដែលខ្លួនឯងចូលចិត្តដើម្បីឱ្យឃើញកាន់តែលឿនពេលបើក maps រាល់ពេលចង់ប្រើប្រាស់ទៅណាម្ដងៗ។ របៀបដៅទីតាំង ដើម្បីឱ្យការស្វែងរកកាន់តែលឿន បើកកម្មវិធី Google maps > រួចជ្រើសរើសទីកន្លែងណាមួយ > ជ្រើសរើសជម្រើស Save ណាមួយរួចចុច Done ជាការស្រេច (អ្នកអាច Save បានបីជម្រើស ដូចជាសញ្ញាផ្កាយ រូបបេះដូង និងរូបទង់ជាតិជាដើម)   គ្រប់ទីតាំងដែលអ្នកបានដៅលើផែនទីនឹងលោតចូលទៅកន្លែង Saved ឬអ្នកនឹងឃើញសញ្ញាដែលអ្នកបានជ្រើសរើស នៅក្នុងផែនទីផ្ទាល់តែម្ដង៕    

ភាព​ខុស​គ្នា​រវាងអ្នក​​ជោគជ័យ​និង​អ្នក​​បរាជ័យ​

១. អ្នក​​ជោគ​ជ័យ​ទទួល​យក​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ ចំណែក​អ្នក​ បរាជ័យ​ ភ័យ​ខ្លាច​ពី​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ ២. អ្នក​​ជោគជ័យ​តែង​តែ​ប្រាថ្នា​អោយ​អ្នក​ដទៃ​ទទួល​បាន​ជោគ​ជ័យ​ដូច​ជា​ខ្លួន​គាត់​ផ្ទាល់​ ចំណែក​ឯ​អ្នក​​បរាជ័យ​ចង់​អោយ​អ្នក​ដទៃ​បរាជ័យ​ ៣. អ្នក​ជោគជ័យ​ទទួល​​ខុស​ត្រូវ​ចំពោះ​ការ​បរាជ័យ​របស់​គាត់​ផ្ទាល់​ ប៉ុន្តែ​អ្នក​បរាជ័យ​តែង​តែ​ដាក់​ការ​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​នេះ​ដល់​អ្នក​ដទៃ​   ៤. អ្នក​ ជោគ​ជ័យ​តែង​តែ​ស្វែង​រក​គំនិត​ល្អ​ៗ​​សម្រាប់​ខ្លួន​ឯង​ តែ​អ្នក​បរាជ័យ​រក​គំនិត​អវិជ្ជមាន​ដើម្បី​រិះ​គន់​   ៥. អ្នក​ជោគជ័យ​មាន​ផែន​ការ​ជីវិត​របស់​ពួក​គេ​នៅ​ពេល​ខាង​មុខ​ ចំណែក​អ្នក​បរាជ័យ​មិន​មាន​អ្វី​មួយ​ទេ​ ៦. អ្នក​ជោគជ័យ​គឺ​តែង​តែ​មាន​សុទិដ្ឋិនិយម ​ចំនែក​អ្នក​បរាជ័យ​គឺ​តែង​តែ​ទុទិដ្ឋិនិយម​ចំពោះ​ខ្លួនឯង​ក៏​ដូច​ជា​អ្នក​ដទៃ​ដែ​រ​ ៧. អ្នក​ជោគជ័យ​រៀន​អ្វី​ដែល​ថ្មី​ដោយ​មិន​ឈប់​ ខណៈ​អ្នក​បរាជ័យ​នៅ​តែ​បន្ត​បោះបង់​ចោល​   ៨. អ្នក​ជោគជ័យ​តែង​តែ​អភ័យ​ទោស​ដល់​អ្នក​ដទៃ​ចំពោះ​កំហុស​របស់​ពួក​គេ​ ខណៈ​អ្នក​បរាជ័យ​មិន​ដែល​អត់​ទោស​ហើយ​រក​ពេល​សង​សឹក​ ៩. អ្នក​ជោគជ័យ​គឺ​ដឹង​គុណ​និង​អរគុណ​ចំពោះ​អ្វី​ដែល​ពួកគេ​មាន​នា​ពេល​បច្ចុប្