Skip to main content

ដំបូន្មាន​ ៤ សម្រាប់​ការ​កសាង​ជំនួញ​រាប់​ពាន់​លាន​ដុល្លា​


ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ទើប​ចាប់​បង្កើត​ឡើង​ភាគ​ច្រើន​ 75% បាន​បរាជ័យ​។​ ក្នុង​ចំណោម​ក្រុមហ៊ុន​រាប់​ពាន់​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​បាន​បង្កើត​ឡើង​ជា​រៀង​រាល់​ឆ្នាំ​ មាន​តែ​ចំណែក​តូច​មួយ​ប៉ុណ្ណោះ​ដែល​នៅ​រស់​។​ ហើយ​​ក្នុង​ចំណោម​ចំនួន​តូច​ដែល​នៅ​សល់​ មាន​តែ​ចំនួន​តិច​តួច​ប៉ុណ្ណោះ​ដែល​បន្ត​បង្កើត​ប្រាក់​ចំណូល​​ច្រើន​គួរ​សម​និង​យូរ​អង្វែង​ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ​ៗ​។​
ដូច្នេះ​, អ្វី​ដែល​បែង​ចែក​រវាង​​ការ​ចាប់ផ្ដើម​អាជីវកម្ម​ក្ស័យ​ធន​ និង​អាជីវ​កម្ម​មួយ​លាន​ដុល្លារ​?​ តើ​វា​ត្រូវ​ការ​អ្វីខ្លះ​ដើម្បី​ផ្លាស់​ទី​​តំរង់​ទិស​ដៅ​វិជ្ជមាន​?​

ផ្នែក​លំបាក​នៃ​ការ​ដើរ​តាម​គន្លង​នេះ​ គឺ​ថា​គ្មាន​រូបមន្ត​ណា​ដែល​អ្នក​អាច​ធ្វើ​តាម​ និង​ធានា​ថា​អាជីវកម្ម​របស់​អ្នក​នឹង​ក្លាយ​ជា​អាជីវកម្ម​ដ៏​ជោគជ័យ​។​ ប្រសិន​បើ​មាន​មែន​ឥឡូវ​នេះ​អ្នក​គ្រប់​គ្នា​នឹង​ក្លាយ​ជា​អ្នក​មាន​និង​ល្បី​ល្បាញ​អស់​ហើយ​។​

ហេតុ​​ផល​​? ការ​​មិន​​ទុក​​ចិត្ត​​​ ​ម្ចាស់​អាជីវកម្ម​ដែល​ទើប​តែ​ធំ​ធាត់​ភាគ​ច្រើន​មិន​បាន​ត្រៀម​ខ្លួន​សម្រាប់​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​ដ៏​វែង​ឆ្ងាយ​។​ ស្ថាបនិក​​ភាគ​​ច្រើន​​បំផុត​​មិន​​មាន​គំនិត​​ធ្វើ​​យ៉ាង​​ណា​​ដើម្បី​​កសាង​​អាជីវ​កម្ម​​របស់​​ខ្លួន​​អោយ​​ទទួល​​បាន​​ជោគជ័យ​​រាប់​​លាន​​ដុល្លារ​​នោះ​​ទេ​​។​​ ប៉ុន្តែ​យ៉ាង​ហោច​ណាស់​ ៤ ចំនុច​នេះ​ពួក​គាត់​គួរ​ដឹង​មុន​ និង​ព្យាយាម​ធ្វើ​៖

1. Shh . . . Build in silence 

"ដំបូន្មាន​លេខ​ 1 សម្រាប់​សហគ្រិន​ គឺ​កសាង​នៅ​ក្នុង​ភាព​ស្ងៀម​ស្ងាត់​"។ ក្រុម​អ្នក​វិភាគ​បាន​​និយាយ​ថា​​៖​ សហគ្រិន​ដែល​មាន​កំហុស​ ជា​ទូទៅ​ពេល​ដែល​​មាន​​អារម្មណ៍​រំភើប​ចំពោះ​គំនិត​ឬ​ជំនួញ​ដែល​​ខ្លួន​មាន​ហើយ ​នោះ​ចាប់ផ្តើម​ចែក​រំលែក​ចក្ខុវិស័យ​របស់​ខ្លួន​ជាមួយ​មនុស្ស​នៅ​ជុំវិញ​ហើយ​ជិតស្និទ្ធ​នឹង​​ខ្លួន​ឯង​។​ ផ្នែក​មិន​ល្អ​អំពី​បញ្ហា​នេះ​គឺ​មិនមែន​គ្រប់គ្នា​សុទ្ធ​តែ​ចង់​ដឹង​ពី​ចក្ខុវិស័យ​របស់​អ្នក​ទេ​។​ ក្រុម​អ្នក​វិភាគ​បាន​បន្ត​ថា​៖ មូល​ហេតុ​មួយ​ក្នុង​ចំណោម​ហេតុផល​សំខាន់​ដែល​អ្នក​ជំនួញ​អាច​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​ដ៏​ធំ​ក្នុង​រយៈពេល​ខ្លី​​គឺ​ថា​ គ្មាន​នរណា​ម្នាក់​ដឹង​ថា​ខ្លួន​កំពុង​ធ្វើអ្វី​នោះ​ទេ​ ហើយ​​មាន​ក្រុម​ដ៏​អស្ចារ្យ​មួយ​ដែល​នៅ​លើ​ចក្ខុ​វិស័យ​ដូច​គ្នា​នឹង​ខ្លួន​ដែរ​។

2. Focus. focus, focus

ការ​កសាង​អ្វី​អោយ​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​ត្រូវ​ការ​អ្នក​ធ្វើ​ផ្តោតខ្លាំង​រាប់​ឆ្នាំ​ទើប​បាន​សំរាច់​។​ "រឿង​រ៉ាវ​ជោគជ័យ​ក្នុង​ពេល​១យប់​" មាន​តែ​នៅ​ក្នុង​រឿង​ព្រេង​និទាន​ប៉ុណ្ណោះ​។​ ការ​ពិត​នៃ​ការ​កសាង​ក្រុមហ៊ុន​​អោយ​​ជោគជ័យ​មួយ​មិនមែន​ជា​អ្វី​ដែល​អ្នក​ឃើញ​នៅ​ក្នុង​ខ្សែ​ភាពយន្ត​នោះ​ទេ​។

ផ្នែក​ដែល​ពិបាក​បំផុត​គឺ​ការ​ផ្តោត​អារម្មណ៍​។​​ មាន​ឱកាស​គ្មាន​ដែន​កំណត់​​ជា​ច្រើន​សម្រាប់​អ្នក​​យក​ទេព​​កោ​សល្យ​​របស់​​អ្នក​និង​រុក​រកប្រើ​ប្រាស់​វា​​។​​ អ្នក​ត្រូវ​រៀន​មិន​និយាយ​អ្វី​ច្រើន​។​ ហេតុអ្វី?​ ដោយ​សារ​​តែ​​ពេល​​វេលា​​របស់​​អ្នក​​, ដូច​ដែល​អ្នក​បាន​ដឹង​ហើយ​, គឺជា​ធន​ធាន​ដ៏​មាន​តម្លៃ​បំផុត​របស់​អ្នក​។​


អ្នក​មាន​ 24 ម៉ោង​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ​ 7 ថ្ងៃ​ក្នុង​មួយ​សប្តាហ៍​ដើម្បី​ទទួល​បាន​អត្ថប្រយោជន៍​ដើម្បី​ក្រុមហ៊ុន​របស់​អ្នក​។​ អ្នក​​រាល់​​គ្នា​​កំពុង​ប្រកួត​ប្រជែង​នឹង​អ្នក​។​ បើ​អ្នក​គិត​អំពី​ការ​លូត​លាស់ ​អ្នក​ត្រូវ​ដឹង​អំពី​របៀប​ដែល​អ្នក​ចំណាយ​ពេល​ហើយ​ផ្ដោត​លើ​អ្វី​ដែល​សំខាន់​។​

3. Welcome feedback

ផ្នែក​មួយ​ដ៏​លំបាក​បំផុត​អំពី​ការ​ធ្វើ​ជា​អ្នក​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​មួយ ​គឺ​អ្នក​ត្រូវ​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​ចំពោះ​អ្វីៗ​ទាំងអស់​ - ទាំង​ផ្នែក​ល្អ​និង​អាក្រក់​។​ ប្រសិន​បើ​អ្នក​ចង់​បង្កើត​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​នោះ​អ្នក​ត្រូវ​ធ្វើ​រឿង​ពីរ​យ៉ាង​៖​
  • ផ្ដាច់​អារម្មណ៍​ផ្ទាល់​ខ្លួន​របស់​អ្នក​ពេលអ្នក​​ទទួល​​​មតិ​​​។ដើម្បី​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​អ្នក​មិន​អាច​ខឹង​ពេល​មនុស្ស​រិះ​គន់​ការងារ​ឬ​យុទ្ធ​សាស្ត្រ​របស់​អ្នក​។​
  •  ត្រូវ​ប្រាកដ​ថា​សេចក្ដី​ពិត​ឈ្នះ​។​

4. Be ready to adapt

ដើម្បី​សម្រេច​បាន​ជំនួញ​មួយ​លាន​ដុល្លារ​អ្នក​នឹង​ត្រូវ​រៀន​ពី​របៀប​ស៊ូ​ទ្រាំ​ទាំង​ភាព​ជោគជ័យ​និង​ភាព​បរាជ័យ​។ ​វា​មាន​ថ្ងៃ​ដែល​អ្វី​គ្រប់​យ៉ាង​មើល​ទៅ​អាក្រក់​។​ បុគ្គលិក​របស់​អ្នក​នឹង​ចង់​ចាក​ចេញ​។​វិនិ​យោគិន​របស់​អ្នក​​ចង់​បាន​ប្រាក់​របស់​ពួក​គេ​។ហើយ​វា​គឺ​ជា​ពេល​​ដែល​ស្ថាបនិក​ដ៏​ល្អ​បំផុត​លេច​ឡើង​។ ​​ពួក​គេ​សម្រប​ខ្លួន​។​ ពួក​គេ​ជក់​ចិត្ត​នឹង​បញ្ហា​មិន​មែន​ដំណោះ​ស្រាយ​ទេ​ហើយ​អាច​ជំនៈ​នូវ​ការ​លំអៀង​ និង​ធ្វើ​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​ដ៏​ត្រឹម​ត្រូវ​។​

ដើម្បី​កសាង​ក្រុមហ៊ុន​ជោគជ័យ​អ្នក​ត្រូវ​តែ​មាន​លទ្ធភាព​ផ្លាស់​ប្តូរ​

ដក​ស្រង់​ពី​ Entrepreneur
អត្ថបទ​ដោយ​ សេដ្ឋា​ 

Comments

Popular posts from this blog

សេវាកម្ម​កន្លែង​ផ្ទុក (Storage) ​លើ​ Cloud ល្អ​បំផុត​ទាំង​ 10​ នៅ​ឆ្នាំ​ 2017

យោង​តាម​ការ​ប្រកាស​របស់​  IBM កាល​ពី​ពេល​ថ្មីៗ​នេះ ​ក្រុមហ៊ុន​និង​ប្រជាជន​ នឹង​បន្ត​និន្នាការ​កាត់​បន្ថយ​តម្រូវ​ការ​របស់​ពួក​គេ​ដែល​ពឹង​ផ្អែក​លើ​ Hardware និង​ហេដ្ឋា​រចនាសម្ព័ន្ធ​ដែល​មាន​តម្លៃ​ខ្ពស់​ មក​ប្រើ​ប្រាស់​ឯកសារ​និង​កម្មវិធី​នៅ​ក្នុង​ Cloud វិញ​។​ ដោយ​សារ​អ្នក​ផ្តល់​សេវា​  Cloud Storage ជា​ច្រើន​ អ្នក​ត្រូវ​តែ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ក្នុង​ការ​ជ្រើស​រើស​ក្រុមហ៊ុន​ផ្តល់​សេវាកម្ម​ដែល​ផ្តល់​ជូន​នូវ​អត្ថប្រយោជន៍​ក្នុង​ការ​រក្សា​ទុក​ និង​ការ​ចំណាយ​ទាប​ហើយ​អាច​រក្សា​ទិន្នន័យ​របស់​អ្នក​ឱ្យ​មាន​សុវត្ថិភាព​បាន​ល្អ​។​ បញ្ជី​នេះ​បង្ហាញ​ពី​ជម្រើស​ល្អ​ទាំង​ 10​ របស់អ្នក​សម្រាប់​ការ​ផ្ទុក​លើ​ Cloud Storage៖ ១. Dropbox Dropbox ផ្តល់​នូវ​ទំហំ​ផ្ទុក​ 2GB ដែល​អាច​ផ្ទុក​បាន​ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ​ហើយ​វា​អាច​បង្កើន​រហូត​ដល់​ទៅ​ 16GB ដោយ​ឥត​គិត​ថ្លៃ​ដោយ​ភ្ជាប់​ Dropbox របស់​អ្នក​ទៅ​ប្រព័ន្ធ​ផ្សព្វ​ផ្សាយ​សង្គម​និង​ណែនាំ​ទៅ​កាន់​មិត្ត​ភក្តិ​អ្នក​ដើម្បី​ចូល​រួម​សេវាកម្ម​ដែរ​។​ ការ​ទិញ​បង់​ជា​ប្រចាំ ​ Dropbox Business អនុញ្ញាត​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើ​ សហការ​គ្នា​បាន​លើ​ការងារ​ក៏​ដូច​ជា​ផ្តល់​នូវ​ទំហំ​គ្មា

ប្រើតិចនិចនេះស្វែងរកទីតាំងលើ Google Maps លឿនរហ័សនិងស្រួលធ្វើដំណើរទៅណាម្ដងៗ

  នៅពេលមនុស្សម្នាធ្វើដំណើរពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃកាន់តែច្រើនកន្លែងនោះការប្រើ Google maps បានក្លាយជា ជំនួយការដ៏ពិសេសរបស់អ្នក ហើយបើអ្នកប្រើមុខងារខាងក្រោមនេះ វាកាន់តែពិសេសលើសមួយកម្រិតទៀតព្រោះវានឹងអាចជួយរកទីតាំងឲ្យអ្នកកាន់តែលឿន ឃើញមុនដោយមិនពិបាកចុចស្វែងរកនោះទេ។   មុខងារពិសេសនោះគឺ Google maps ផ្ដល់ជម្រើស Save ទីតាំងលើកម្មវិធីផែនទីរបស់ខ្លួនដោយមានជម្រើស Starred places, favorites និង Want to go។ អ្នកអាចប្រើមុខងារទាំងនេះដើម្បីដៅទីតាំងណាមួយដែលធ្លាប់បានទៅ ឬចង់ទៅ និងកន្លែងដែលខ្លួនឯងចូលចិត្តដើម្បីឱ្យឃើញកាន់តែលឿនពេលបើក maps រាល់ពេលចង់ប្រើប្រាស់ទៅណាម្ដងៗ។ របៀបដៅទីតាំង ដើម្បីឱ្យការស្វែងរកកាន់តែលឿន បើកកម្មវិធី Google maps > រួចជ្រើសរើសទីកន្លែងណាមួយ > ជ្រើសរើសជម្រើស Save ណាមួយរួចចុច Done ជាការស្រេច (អ្នកអាច Save បានបីជម្រើស ដូចជាសញ្ញាផ្កាយ រូបបេះដូង និងរូបទង់ជាតិជាដើម)   គ្រប់ទីតាំងដែលអ្នកបានដៅលើផែនទីនឹងលោតចូលទៅកន្លែង Saved ឬអ្នកនឹងឃើញសញ្ញាដែលអ្នកបានជ្រើសរើស នៅក្នុងផែនទីផ្ទាល់តែម្ដង៕    

ភាព​ខុស​គ្នា​រវាងអ្នក​​ជោគជ័យ​និង​អ្នក​​បរាជ័យ​

១. អ្នក​​ជោគ​ជ័យ​ទទួល​យក​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ ចំណែក​អ្នក​ បរាជ័យ​ ភ័យ​ខ្លាច​ពី​ការ​ផ្លាស់​ប្តូរ​ ២. អ្នក​​ជោគជ័យ​តែង​តែ​ប្រាថ្នា​អោយ​អ្នក​ដទៃ​ទទួល​បាន​ជោគ​ជ័យ​ដូច​ជា​ខ្លួន​គាត់​ផ្ទាល់​ ចំណែក​ឯ​អ្នក​​បរាជ័យ​ចង់​អោយ​អ្នក​ដទៃ​បរាជ័យ​ ៣. អ្នក​ជោគជ័យ​ទទួល​​ខុស​ត្រូវ​ចំពោះ​ការ​បរាជ័យ​របស់​គាត់​ផ្ទាល់​ ប៉ុន្តែ​អ្នក​បរាជ័យ​តែង​តែ​ដាក់​ការ​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​នេះ​ដល់​អ្នក​ដទៃ​   ៤. អ្នក​ ជោគ​ជ័យ​តែង​តែ​ស្វែង​រក​គំនិត​ល្អ​ៗ​​សម្រាប់​ខ្លួន​ឯង​ តែ​អ្នក​បរាជ័យ​រក​គំនិត​អវិជ្ជមាន​ដើម្បី​រិះ​គន់​   ៥. អ្នក​ជោគជ័យ​មាន​ផែន​ការ​ជីវិត​របស់​ពួក​គេ​នៅ​ពេល​ខាង​មុខ​ ចំណែក​អ្នក​បរាជ័យ​មិន​មាន​អ្វី​មួយ​ទេ​ ៦. អ្នក​ជោគជ័យ​គឺ​តែង​តែ​មាន​សុទិដ្ឋិនិយម ​ចំនែក​អ្នក​បរាជ័យ​គឺ​តែង​តែ​ទុទិដ្ឋិនិយម​ចំពោះ​ខ្លួនឯង​ក៏​ដូច​ជា​អ្នក​ដទៃ​ដែ​រ​ ៧. អ្នក​ជោគជ័យ​រៀន​អ្វី​ដែល​ថ្មី​ដោយ​មិន​ឈប់​ ខណៈ​អ្នក​បរាជ័យ​នៅ​តែ​បន្ត​បោះបង់​ចោល​   ៨. អ្នក​ជោគជ័យ​តែង​តែ​អភ័យ​ទោស​ដល់​អ្នក​ដទៃ​ចំពោះ​កំហុស​របស់​ពួក​គេ​ ខណៈ​អ្នក​បរាជ័យ​មិន​ដែល​អត់​ទោស​ហើយ​រក​ពេល​សង​សឹក​ ៩. អ្នក​ជោគជ័យ​គឺ​ដឹង​គុណ​និង​អរគុណ​ចំពោះ​អ្វី​ដែល​ពួកគេ​មាន​នា​ពេល​បច្ចុប្