ផ្ទុយពីអ្វីដែលសហគ្រិនជាច្រើនគិត ផលិតផលមិនមែនជាម៉ាកទេ។ ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនទើបតែចាប់ផ្តើមផលិតផលិតផលថ្មី - ការច្នៃប្រឌិតថ្មី ឬវិធីថ្មីជំនួសផ្លូវចាស់ដោយសន្មតថាមានវិធីចាស់។
នេះហើយជាកន្លែងដែលពួកគេបានធ្វើខុស ពួកគេគួរតែចាប់ផ្តើមពីយីហោមុន។ ឧទាហរណ៍ស្រមៃថាអ្នកកំពុងនៅផ្សារទំនើបកំពុងរកទិញអំបិលខ្លះ។ តើអ្នកជ្រើសរើសយកក្រុមហ៊ុនអំបិលអ៊ីយ៉ូត ឬម៉ាកយីហោដែលមានតម្លៃទាបដែរឬទេ? អំបិលនៅតែជាអំបិលមែនទេ?
នេះហើយជាកន្លែងដែលពួកគេបានធ្វើខុស ពួកគេគួរតែចាប់ផ្តើមពីយីហោមុន។ ឧទាហរណ៍ស្រមៃថាអ្នកកំពុងនៅផ្សារទំនើបកំពុងរកទិញអំបិលខ្លះ។ តើអ្នកជ្រើសរើសយកក្រុមហ៊ុនអំបិលអ៊ីយ៉ូត ឬម៉ាកយីហោដែលមានតម្លៃទាបដែរឬទេ? អំបិលនៅតែជាអំបិលមែនទេ?
ហេតុផលទាំងប្រាំយ៉ាង ដែលផ្លាកយីហោគឺជាអ្វីដែលសំខាន់សម្រាប់អតិថិជនរបស់អ្នក៖
១. ម៉ាកសញ្ញាផ្តល់នូវទំនុកចិត្ត
មនុស្សជាទូទៅជៀសវាងពីហានិភ័យនិងស្វែងរកសុវត្ថិភាព។ ប្រសិនបើម៉ាកដែលពួកគេប្រើតែងតែផ្តល់នូវបទពិសោធន៍វិជ្ជមាន អ្នកប្រើប្រាស់មានគំនិតថាម៉ាកនេះគួរឱ្យទុកចិត្តនិងផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវក្តីសុខក្នុងចិត្តនៅពេលទិញ។
២. ម៉ាកសញ្ញាបង្កើតភាពខុសគ្នា និងសន្សំពេលវេលាក្នុងការសំរេចចិត្ត
ហាងលក់អីវ៉ាន់មួយមានជម្រើសផលិតផលច្រើនជាងអ្វីដែលអ្នកអាចពិចារណាទិញបានសមរម្យ។ តើអ្វីដែលអនុញ្ញាតឱ្យយើងជ្រើសរើសយីហោប៊ឺសណ្តែកដីជាងផលិតផលមួយផ្សេងទៀត ឬលើសផលិតផលធម្មតា? ប្រើយីហោដើម្បីកំណត់
- ក្នុងមួយរំពេចជាមួយនឹងការគិតតិចបំផុត -
អ្វីដែលធ្វើឱ្យផលិតផលរបស់អ្នកខុសគ្នា និងកាន់តែប្រសើរជាងផលិតផលផ្សេងទៀត។
៣. ម៉ាកសញ្ញាលើកតម្លៃ
ហេតុអ្វីបានជាអ្នកប្រើប្រាស់បង់ថ្លៃខ្ពស់សម្រាប់ម៉ាកយីហោបើប្រៀបធៀបទៅនឹងផលិតផលដែលគ្មានម៉ាក ឬផលិតផលធម្មតា? តើវាមានគុណភាពល្អ? រូបរាង ឬលេចធ្លោនៅក្នុងសង្គម? វាប្រហែលជាការរួមបញ្ចូលគ្នាទាំងអស់។ ផលិតផលដែលទទួលបានជោគជ័យលើម៉ាកបានធ្វើឱ្យចំនូលប្រាក់កាសកាន់តែច្រើនសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនរបស់ពួកគេដោយការបញ្ជាទិញតម្លៃខ្ពស់។
៤. ម៉ាកសញ្ញាបង្ហាញថាតើអ្នកជានរណា
តើអ្នកមានស្មាតហ្វូនម៉ាកអ្វី? តើអ្នកបើកឡានម៉ូដែលអ្វី? តើអ្នកពាក់ស្បែកជើងម៉ាកអ្វីខ្លះ? យីហោដែលអ្នកប្រើប្រាស់ឆ្លុះបញ្ចាំងអំពីអ្នកជានរណាហើយអ្នកចង់ក្លាយជានរណា។ មនុស្សមានមនោសញ្ចេតនាជាមួយម៉ាកដែលពួកគេប្រើ និងចាត់ទុកថាជាផ្នែកមួយនៃរូបភាពផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ។ យុទ្ធសាស្ត្រ
"I'm PC / I'm a Mac" របស់ក្រុមហ៊ុន Apple
បង្ហាញពីរបៀបដែលយីហោអាចឆ្លុះបញ្ចាំងពីបុគ្គលិកលក្ខណៈ និងការគិតគូរដល់អ្នកប្រើប្រាស់របស់ពួកគេ។
៥. ម៉ាកសញ្ញាផ្តល់ឱ្យអ្នកប្រើនូវហេតុផលដើម្បីចែករំលែក
យើងទាំងអស់គ្នាតែងមានទស្សនៈអំពីអ្វីដែលយើងធ្លាប់មានបទពិសោធន៍ល្អហើយ និងតែងចង់ចែករំលែកវាជាមួយអ្នកដទៃ។ ថាតើវាជាសៀវភៅល្អ ភាពយន្តល្អ ឬអាហារដ៏ល្អទេ យើងនឹងក្លាយជាអ្នកគាំទ្រម៉ាកដែលយើងប្រើ នៅពេលដែលយើងចែករំលែកបទពិសោធន៍ពីម៉ាកសញ្ញា។ នៅក្នុងពិភពនៃបណ្តាណសង្គមកើនឡើងកាន់តែខ្លាំង យើងមានឱកាសច្រើនមិនធ្លាប់មានដើម្បីផ្សព្វផ្សាយពីអត្ថប្រយោជន៍នៃបទពិសោធន៍របស់យើង។ ម៉ាកសញ្ញាដ៏រឹងមាំផ្តល់ឱ្យអតិថិជននូវហេតុផលដើម្បីចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់ពួកគេ។
ដកស្រង់ពី Entrepreneur
អត្ថបទ សេដ្ឋា
Comments
Post a Comment